Interviu cu El

Posted on 17 Aprilie 2010. Filed under: D'ale mele. D'ale tale, Oameni | Etichete:, , , |

Cu Dumnezeu. Ne-am întâlnit în gând. Se făcea că e la mine în suflet, bătea vântul şi era soare. Se lăsa seara, aşa cum se lasă la ţară când te uiţi în sus şi cerul e foarte aproape.  

-De ce exişti?

-Ca să existaţi şi voi.

-De ce eşti trist?

-Pentru că e atâta frumuseţe în lume. Şi voi nu o vedeţi cu adevărat.

-De ce ne ajuţi?

-Din iubire. Eu sunt iubire. Voi sunteţi ai mei şi eu al vostru. Legaţi în taină, ombilical.

-Cu ce ţi-am greşit?

-V-ati greşit vouă. Pentru că Eu sunt cu voi.

-Cu ce ne-ai greşit?

-Cu liberul arbitru. Vă  faceţi rău singuri. Liberul arbitru a fost o grşeală din iubire.

-Noi greşim din iubire?

-Da. Dar greşeala din iubire nu e ca un păcat. Greşeala din iubire primeşte înţelegere. Ea naşte iubire. Asta atunci când cel căruia i-ai greşit te vede pe tine şi se observă şi pe sine. Oamenii au nevoie să li se greşească din iubire.

-De ce nu ne iubim pe noi înşine?

-Pentru că nu îi iubiţi pe alţii.

-De unde ai  atâta milă de oferit?

-De la voi.

-Noi nu avem milă pentru  tine. Te răstignim mereu.

-Dar eu înviez. Voi nu puteţi singuri. Eu sunt viaţa. Mi-e milă de cei care se omoară pe ei înşişi.

-Ne iubeşti?

-DA!

-Te iubim?

-Da, dar… nu sunteţi mereu conştienţi. Aveţi memorie şi mai uitaţi când apare un sclipici.

-Ce e un sclipici?

-Un scaraoschi.

-De ce nu îi vindeci şi p e sacaroschi?

-Pentru că nu vor. Eu nu pot să îi forţez. Forţa mea e iertarea.

 -I-ai iertat chiar dacă nu îţi cer iertare?

-Da. Dar ei nu se bucură de iertarea mea pentru că nu o primesc. Nu e vorba de cerut. E vorba despre a-ţi dori să primeşti.

-Noi nu vrem să Te primim? De ce?

-Pentru că vă e frică să vă iubească cineva absolut. Pentru că sunteţi egoişti şi nu vreţi să dăruiţi. Pentru că nu vă acceptaţi nemurirea.

-Ce ne ceri Tu?

-Iubire.

-Atunci pentru ce sunt toate poruncile?

-Au scop didactic. Vă învaţă cum să ajungeţi la iubire şi ce e iubirea. Dacă aţi avea iubire, nu aţi mai avea nevoie de porunci. Dacă ati avea iubire, nu aţi mai avea păcat. Dacă aveţi păcat, aveţi şi lege.

-Vom învăţa vreodată tot?

-Veţi învăţa mereu. Nu puteţi şti tot. Puteţi doar iubi tot.

-Tot?Cum?

-Da, tot. Găsind toată lumea în voi. Renunţând la a fi individualişti. Renunţând la voi.

-Nu e un preţ cam mare?

-Nu. E gratis,  pentru că acum  sunteţi nimic, dacă nu iubiţi.

Make a Comment

Lasă un răspuns

Un răspuns to “Interviu cu El”

RSS Feed for Let's run words together!!! Comments RSS Feed

hmm, nu imi place interviul asta.🙂 Dumnezeu nu face greseli, si i-ai dat o conotatie pe care nu o poate avea.


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

